H₂O₂



LOGO/VISUAALINEN IDENTITEETTI/VERKKOSIVUT




Queer-yökerhon visuaalinen identiteetti



Kun Helsinkiin syntyi uusi queer-klubi, sen identiteetin täytyi olla yhtä räjähtävä kuin sen nimi: H₂O₂ — Vetyperoksidin kaava.

Tavoitteena oli luoda brändi, joka ei jää seinäruusuksi vaan ottaa tilan haltuun. Klubi halusi visuaalisen ilmeen, joka on yhtä monimuotoinen ja provosoiva kuin sen yhteisö.




Lähestyimme projektia  kuin taiteellista tutkimusta Etenimme pienin, keskeneräisin askelin ja annoimme prosessin elää.
Uskon, että paras identiteetti ei ole koskaan valmis, vaan heijastaa hetkeä ja muuttuu sen mukana.













Haimme zine-henkistä estetiikkaa ja underground-tyyliä – ilmeen, joka herättää heti ensimmäisellä silmäyksellä tunteen, mistä on kyse.Identiteetti ei ole “kaikille kaikkea”, vaan tarjoaa särmää, volyymia ja mysteeriä.




Typografia: venytetty, vääristynyt ja glitchattu – kuin kaaoksen visuaalinen kieli.

Väripaletti: neonlime, pinkki, musta ja valkoinen – yöelämän energia.

Tone of voice: ironinen ja suora kutsu yhteisölle – “Hey fags, dykes, queers, dolls…”.

Materiaalit: moodboard, ohjeisto, katujulisteet, IG-karusellit, drinkkiliput ja opasteet.




H₂O₂ ei ole vain graafinen identiteetti vaan elävä organismi, joka jatkaa muuntumistaan tilassa ja ajassa.



IG @h2o2.bar











Ota yhteyttä ja tutkitaan yhdessä,
miten voimme tukea matkaasi:

pietari@kaakkomaki.fi

+358 41 510 59 70