Q-Flex
Myyntivoima
VISUAALINEN IDENTITEETTI/LOGO/PATTERNI
Kuva: Samuli Ahtiainen
Q-Flexin tavoitteena oli uudella identiteetillään korostaa asiakaslähtöisiä arvojaan: laatua, joustavuutta ja asiantuntijuutta elektroniikkateollisuuden komponenttien toimittajana. Lisäksi uudistus painotti yhteisöllisyyttä, vastuullisuutta ja jatkuvaa kehitystä. Tarkastelimme yrityksen arvoja ja toimialan erityispiirteitä eri näkökulmista, mikä johti keskeisiin oivalluksiin, jotka ohjasivat uudistusta.
Ota yhteyttä ja tutkitaan yhdessä,
miten voimme tukea matkaasi:
pietari@kaakkomaki.fi
+358 41 510 59 70
Q-Flexin tavoitteena oli uudella identiteetillään korostaa asiakaslähtöisiä arvojaan: laatua, joustavuutta ja asiantuntijuutta elektroniikkateollisuuden komponenttien toimittajana. Lisäksi uudistus painotti yhteisöllisyyttä, vastuullisuutta ja jatkuvaa kehitystä. Tarkastelimme yrityksen arvoja ja toimialan erityispiirteitä eri näkökulmista, mikä johti keskeisiin oivalluksiin, jotka ohjasivat uudistusta.
Uusi visuaalinen identiteetti käsitti logon, värimaailman ja patternin, jonka muotokieli ammentaa inspiraationsa piirilevyjen rakenteesta. Nämä elementit korostavat Q-Flexin teknologista asiantuntemusta ja erottavat sen kilpailijoista. Lisäksi loimme kattavan ohjeiston, joka sisältää muun muassa kuvapankin, ja suunnittelimme sekä toteutimme valokuvaussession varmistaaksemme yhtenäisen ja laadukkaan visuaalisen ilmeen kaikissa yrityksen markkinointimateriaaleissa. Uudistuksen myötä luotiin myös uusi verkkosivusto, messuosasto ja erilaisia markkinoiti välineitä.
Ota yhteyttä ja tutkitaan yhdessä,
miten voimme tukea matkaasi:
pietari@kaakkomaki.fi
+358 41 510 59 70